Procedura dotycząca zwrotów i reklamacji:

1. Każdy klient ma prawo do zwrotu zakupionego w naszym sklepie towaru w ciagu 14 dni od daty jego dostarczenia bez podawania przyczyny. W takim przypadku klient pokrywa koszt przesyłki zwrotnej do naszego magazynu. Zwracany towar musi być pełnowartościowy w nienaruszonym stanie. Podstawą zwrotu jest dokument zakupu, który klient otrzymał wraz z przesyłką.

2. W przypadku stwierdzenia wady fabrycznej klient powinien poinformować nas o tym fakcie mailowo (magazyn@cermax.com.pl). Ustalimy razem termin odbioru towaru od klienta lub sposób dostarczenia go do nas.  Prosimy nie odsyłać paczek bez wcześniejszego kontaku z firmą CERMAX. 

3. Wszelkie zwroty środków pieniężnych są realizowane w ciągu 14 dni od daty otrzymania zwrotu na magazyn i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. O pozytywnym rozpatrzeniu reklamcji zostaną Państwo poinformowani drogą mailową.

4. Każda sztuka wysyłanego przez nas towaru jest dokładnie sprawdzana przed wysyłką dzięki czemu mają Państwo 100% pewności, że towar, który otrzymają jest pełnowartościowy.

5. Jeśli stwierdzą Państwo w momencie dostarczania paczki przez kuriera jej uszkodzenie (mocne wgniecenia, dziury w kartonie lub widoczne elementy donicy) PROSZĘ ODMÓWIĆ PRZYJĘCIA PACZKI BEZ PROTOKOŁU SZKODY SPISANEGO PRZY KURIERZE!!!. Jęśli kurier zaproponuje spisanie protokołu w dniu następnym z powodu braku czasu proszę nie przyjmować przesyłki!!!!. Protokół musi być spisany w momencie kiedy przyjmują Państwo przesyłkę. Protokół reklamacyjny jest podstawą do reklamacji w przypadku uszkodzenia donicy podczas transportu. Bez tego dokumentu stracą Państwo możliwośc jakiejkolwiek reklamacji i odzyskania pieniędzy dlatego proszę zwrócić na ten element szczególną uwagę.

- widzisz uszkodzone opakowanie paczki zanim je otworzysz , nie przyjmujesz przesyłki i spisujesz protokół reklamacyjny.

- Jeśli nie widać uszkodzeń jawnych na opakowaniu a znajdziesz je o przyjęciu paczki i jej otworzeniu dzwonisz natychmiast do kuriera, który ma obowiązek wrócić i spisać protokół reklamacyjny.

Jeśli zniszone jest opakowanie zewnętrzne a Państwo przyjmą paczkę kurier uniemozliwia jej reklamowanie nawet jeśli spiszą Państwo protokół reklamacyjny np. w dniu nastepnym. Nie należy przyjmować takich paczek z widocznymi z zewnątrz uszkodzeniami.

Zwroty przyjmujemy jedynie na formularzu, który można ściągnąć poniżej:

FORMULARZ ZWROTU